Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τη Βαλένθια και είναι έτοιμος να μετακομίσει στον Ολυμπιακό

Ο Ζαν Μοντέρο μίλησε στη φιέστα της Βαλένθια και αποχαιρέτησε την ισπανική ομάδα με ένα συγκινητικό μήνυμα, έχοντας ήδη συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό.

Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τη Βαλένθια και είναι έτοιμος να μετακομίσει στον Ολυμπιακό thumb

Έπειτα από μία εντυπωσιακή χρονιά με τη φανέλα της Βαλένθια, ο Ζαν Μοντέρο είπε το δικό του «αντίο» στους φίλους της ισπανικής ομάδας, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά την αποχώρησή του ενόψει της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό.

Ο Δομινικανός γκαρντ, που αποτέλεσε τον μεγάλο πρωταγωνιστή των «πορτοκαλί» στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Ισπανίας και αναδείχθηκε MVP των τελικών, ευχαρίστησε τον σύλλογο και τον κόσμο για όσα έζησε την τελευταία διετία.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Έδωσα ό,τι είχα για εσάς, για τον σύλλογο και για την αγάπη μου για το μπάσκετ, αλλά καμιά φορά οι δρόμοι μας πρέπει να χωρίσουν. Η Βαλένθια θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια της φιέστας των πρωταθλητών Ισπανίας.

Ο 22χρονος άσος ετοιμάζεται πλέον να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, αποτελώντας μία από τις σημαντικότερες προσθήκες των πρωταθλητών Ευρώπης για τη νέα σεζόν.